Update...

Som många vet har ju skolorna börjat. Jag har börjat sjuan och går långa dagar till halv 4 .
En bra sak är att man kan ju mobil-blogga på håltimmarna. Så om det blir några uppdateringar är det nog mest det. Men ska försöka blogga mer.

jag måste fixa ny design asså...


ah men då vet ni det.  
___________________________________________________________________________

Idag kanske jag och elli ska till stan :D

Sen ska vi ha myskväll hos becca, wihoo!
Då blir det filmmaraton, snacks och massa snack hela natten...
Hah jag kommer nog inte sova nånting :P Kommer iallafall bli askul! ♥
Får se om det blir nån udate där ifrån om jag tar me datan, annars blir det väl mobilblogg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0