17 DECEMBER

Dagen har varit upp och ner...
Tekniken var ju inte så lyckad om man säger så, jeffla skitgrejer som inte funkar.
Sen skulle vi ju ha religions förhör, men då var Mattias inte där så vi hade vikarie, då blev det ju mycket gjort, haha.
På musiken hade vi ju prov, tror det gick hyfsat bra. Hehe, SO:n va ju inte lite flabbig, bara för att Becca aldrig, och då menar jag ALDRIG, kan sluta skratta om hon hon så väl börjar, puss på dej! :)

Men nu har vi i alla fall varit  "DJ's" för min lillebrors klass och hans parallellklass.
Det kan man ju säga att det var lite galet, hehe ;) Ellinor, Becca och jag dansar så fint också, haha älskar er tjejer! ♥

Nu ska jag hoppa i sängen, för jag är helt slut!


det får bli en vinterbild :)


Kommentarer
Postat av: becca

haha ne du har nog rätt att jag inte kan sluta! :) kvällen va bäst med er tjejer älskar er! och ja vi dansar bäst! :)♥

2010-12-17 @ 23:19:38
Postat av: ellinor

puss på er! <3

2010-12-17 @ 23:20:43
URL: http://ellinoremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0