ANDRA DECEMBER

Min dag har varit både upp och ner, vi har haft nålplockar dag idag, gjorde klart lite grejer och tränade på NO.
Jag känner mej hyfsat pissed off på vissa killar... Nämner inga namn, då blir det bara massa problem...

en annan failsak var ju när vi skulle kolla på film i aulan, filmen hackar loss och hoppar från del till del...
föräldrarna som dog i början av filmen kommer in mitt i filmen och, ah, vi fattade ju inte ett skit så vi fick sluta tidigare istället :)

Nu ska jag fixa lite te och göra klart min svenska berättelse. Jag har ingen fantasi så, hur ska det här gå ihop? :P


Kommentarer
Postat av: louise

sv: de tackar :D

2010-12-02 @ 21:44:15
URL: http://louizes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0