BLING BLING



Idag använde jag mina bling bling örhängen jag köpte i Las Vegas förra året, tycks? ;)

Skolan idag var som vanlig med bild, spanska, engelska x 2 och hemkunskap.
Där gjorde Ellinor och jag köttfärspiroger.

På träningen körde vi styrka. Armhävningar, situps, rygglyft, upphopp på tjockmatta med mera :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag träna inför spanskaprovet imorgon, sen blir det väl mat och sist hollywood fruar, det gillar vi !

Puss!

P.S ni suger på att kommentera!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha, då får vi väl kommentera då!

Snygga örhängen!!!!

2010-12-07 @ 20:07:27
Postat av: din älskling

kihlstöm heter ja inte? ;)

2010-12-10 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0