music awards!



Nu ska jag nog ta mej en snabbdusch, sen ska jag kolla på MTV music awards! Det börjar 22:00.
Får se hur länge jag orkar kolla, det slutar 23.50 :o hah.
Jag vet redan att Justin Snyggast Bieber får pris men, ah.♥

_____________________________________________________________________________

Idag var det ju skola... Fort en helg går asså
Hah, fick hjälpa till i matsalen med Markus, med disk sen torka alla bord och så...
Gud vilket jobb att vara mattant, usch. Fick glass ialla fall (a)

Blä imorgon är det Maran på 8,2 km. det är ju plågeri...
Ont i halsen har man också! Men det är bara att droga vicks och göra sitt bästa ;)


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Idarkaja

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-05-17 @ 13:55:38
URL: http://idarkaja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0