fuck my life typ

Igår efter träningen började jag känna att jag skulle få migrän, och sant som det var låg jag hela kvällen i sängen med sprängandes huvudvärk. Känns som om någon vrider om hela hjärnan på mig, inte all roligt!
Och när jag låg där i sängen kom jag att tänka på att det är ju bättre jag har migrän nu än när vi är i grekland!
Men en annan skitsak, jag missade ju pretty little liars igår och tydligen så får inte dom visa serien på tv3play pågrund av någonting, och inte går den i repris heller, fuck tv3!

Så jag tror jag fixar en kopp te och slår på en film, eftersom vädret suger och min huvudvärk inte är riktigt över än...


ph; weheartit, orkade inte fixa någon annan..

Kommentarer
Postat av: fannyaasheim

sv: aw tack vad gullig du är :D ja, det är mitt riktiga!

2011-08-15 @ 21:33:41
URL: http://fannyaasheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0