FÖRLÅT FÖR DÅLIGT BLOGGANDE...

Förlåt för mitt dåliga bloggande, jag ska bättra mej, för nu har ju pappa köpt nån internetkabel så det ska gå bättre.
Det var ganska varmt igår, så vi badade poolen två gånger, på dan o kvällen, dyngvarmt.
Var och handlade grejer som vi ska skicka med i bilen hem, åt pizza från Papa John's också.

Idag ska vi shoppa lite till tror jag, mamma vill handla lite, eftersom hon inte shoppat så mycket kläder, inte jag heller för den delen, skulle behöva lite byxor, och skor, och...
Ne nu är det dags för frukost, kram!


fick bli en palmbild, bara för jag älskar att ta kort på dom.

Kommentarer
Postat av: molnisss!

saknar dig ♥♥♥♥♥ kan du inte njuta av usa lite för mig också ;$ :e♥ älskar dig hejdå ♥♥♥♥♥♥

2011-01-07 @ 23:01:04
Postat av: Anonym

VI VILL SE BILDER HALLLLÅÅÅ!!!!! =)

2011-01-08 @ 00:22:47
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0