i love you



Senaste dagarna har spenderats med mina sötnosar.
Igår tittade vi på lillebrorsans skolavslutning, sen vid halv 11 var det vår tur att ladda inför sommarlovet med en urtråkig skolavslutning i en varm och snuskig aula istället för i kyrkan, som alla andra år...
Ah men vi va med Adam när vi kom hem, han skrämde upp oss med att titta på skräckfilm, skitkonstig var den, tror den hette The hills have eyes 2...
Runt 6 eller nåt drog Ellinor på träning, då åkte becca och jag å åt med min familj på Harry's, båda tog kycklingsallad, THAAIII TAXXIIIIÅÅÅ HAHAHA
Natten spenderade vi alla 3 hemma hos Becca, med pizzabak klockan halv elva :e

Och idag var vi på stan och drack som hemmas mumsiga chai latte, såg en viss person där också, thihii ;)
När Ellinor skulle på träning, drog jag hem till becca någon timme innan pappa hämtade mig vid 6.

Ni är grymma, älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0