MONDAY

Helloo!
Idag blev det skola för mig eftersom jag kände mig bättre, fast är fortfarande lite snorig.
Hade ju bollspel idag på elevensval, spelade innebandy, ja vrickade foten lite snyggt sådär så jag hamna i gölvet, klantig som man är...
Sen var det engelska och slöjd, och klockan fyra drog Määätööö och jag på träning, lite havlt flumm sådär.

Nu sitter jag i soffan och degar framför CSI: MIAMI. Imorgon blir det Boda Borg med tha girls! Kommer bli fett med kul!

Puss!



Grymt snygga dojjor från forever21.com.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha määättöööö... gud ja dör .... de där golvet kan min pappa fixa oh my god ... ;e

2011-03-22 @ 19:23:51
URL: http://idasmode.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0