DAG 1 – EN BILD PÅ MIG + 10 FAKTA OM MIG


Fick bli en arkivbild, hittade ingen annan...

1. Jag hatar ormar, speciellt ute hos farmor där är dom som läskigast...
2. Jag har humörsvängningar så det står härliga till, ena stunden superglad, sen jättearg fast det beror väl på vad som händer omkring mej.
3. Min favoritbutik är nog H&M tror jag...
4. Jag har kommit fram till att jag tycker mer om glass än godis
5. Jag är beroende av sällskap, älskar att ha folk att prata med. Fast jag har ju mina stunder då jag vill vara ensam.
6. Mitt absoluta favoritland, är självklart USA!
7. Jag gillar att snacka om/spana på/garva åt killars utseende och beteende.
8. Om jag tänker efter är jag nog ganska konstig...
9. Just det musiken, jag verkligen ÄLSKAR musik skulle inte kunna leva utan det! Tycker om det mesta, och vad jag lyssnar på är ofta beroende på humöret.
10. Jag klarar mig inte utan familjen eller vänner, älskar er, ni gör mitt liv värt att leva!

Kommentarer
Postat av: mams!

Jotack, dina humörsväningar vet vi en del om...

Men vi älskar dig ändå, oxå!!!

Puss.

2011-05-18 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0