JAG OCH RUBRIKER...

Bruce Springsteen & The E Street Band – Atlantic City
Black Stone Cherry – White Trash Millionaire


Två go'a låtar.

Dagen har bestått av idrott, matte, fysik och 10 minuter engelska eftersom en viss lärare är en apa.

Den vissa personen : - Vad blir det om man ändrar till he/she eller...
Therus: - Då var det dags att plocka ihop!!
Alla: Spring för livet !!!!!


Sen fortsatte vi mot MAX och mumsade hamburgare, och sen var det dags för den skumma teatern som ingen tyckte var bra....
Jag, Becca och Elli fikade också på som hemma efter, mums!
Var på stan lite också, fick med mig ett brunt linne hem :D
Picnik i det gröna med jordgubbar blev det också innan vi begav oss mot kul i sandviken, där vi var med Adam och Jakob, busungar hela högen, haha :) Var lite med Robin också på slutet.

Och föresten, min cykelkedja hoppade 4 gånger idag... Tack becca you are my saver! :D7



snodde bilden från sara, hoppas det inte gör något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0