PARTY ROCK IS IN THE HOUSE TONIGHT




allt från HM

I fredags bar det av till stan med världens bästa tjejer, Ellinor och Rebecca. Shoppade lite och fikade, eller för Ellinors del, käkade på som hemma...
Kollade på fotboll, hah snygg målvakt där då ;) Sen kolla jag och elli på film hos Adam för alla andra drog hem...


_______________________________________________________________________________________

På lördag var det damp at Rebeccas house! Först hyper framför eurovision, chocken när azerbadjan vann...
Men Nea och jag "depp-gungade" så det gick över ;)
Ah och sen satt vi och webbade med massa random mitt i natten. Pirr Elli Nea och jag gick och la oss klockan fyra i det möjsiga tältet, sen klockan 7 (?!) kom Becca och Lollo och skulle blåsa med en jävlans fläkt på oss, för trodde vi inte vaknat av deras fniss, FAIL!

Ah men helgen har varit grym!

Kommentarer
Postat av: rebecca m!

hahah jag dog när ni sa att ni hörde :e tack för helgen den var grym med er :D!!

2011-05-16 @ 07:59:38
URL: http://rebeccamolnstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0